Marieke naar DC - Reisverslagen van Marieke Leijnen - WaarBenJij.nu Marieke naar DC - Reisverslagen van Marieke Leijnen - WaarBenJij.nu

Marieke naar DC

Half augustus ga ik een half jaar naar de VS. De eerste 4 maanden verblijf ik voor studie en een stage in Washington DC. Daarna wil ik door een rondreis de VS nog wat beter leren kennen.

Recente Reisverslagen:

27 December 2010

Lekker begin

22 December 2010

All good things...

03 December 2010

Dus toch New York

21 November 2010

Pentagon, White House & Annapolis

06 November 2010

Familiebezoek, Jon Stewart Rally en Halloween
Marieke

Half augustus ga ik een half jaar naar de VS. De eerste 4 maanden verblijf ik voor studie en een stage in Washington DC. Daarna wil ik door een korte rondreis aan de oostkust van de VS het land nog wat beter leren kennen.

Actief sinds 06 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25817

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2010 - 07 Januari 2011

Marieke naar DC

Landen bezocht: